A A A A A A A

Sprawdź dostępne formy płatności oraz dostawy.

 

 

  • Klienci prowadzący działalność medyczną lub handlową:

 

1. Wyszukiwanie produktów:

Produkty można wyszukać wpisując nazwę lub numer produktu w okno wyszukiwarki lub za pomocą menu, w którym wszystkie dostępne produkty podzielone są na kategorie. Wybierając odpowiednią kategorię rozwija się lista produktów należąca do danej grupy. Klikając na nazwę produktu wyświetli się szczegółowy opis produktu, zdjęcie oraz informacja na temat jego dostępnych rozmiarów i ceny.

2. Składanie zamówienia:

Klient prowadzący działalność medyczną ma możliwość założenia konta. Po zalogowaniu, klient otrzymuję dostęp do pełnej oferty produktów. Aby się zarejestrować należy kliknąć na napis „Zarejestruj się" znajdujący się na stronie głównej po prawej stronie witryny. Następnie należy wypełnić wszystkie wymagane pola w formularzu rejestracyjnym i kliknąć na „Wyślij zgłoszenie". Po otrzymaniu zgłoszenia, pracownik sklepu, w ciągu 24 godzin wysyła do klienta e-mail zawierający numer klienta oraz hasło. Logowanie możliwe jest wykorzystując numer klienta lub adres e-mail podany podczas rejestracji. Produkty można zamówić wpisując odpowiednie wartości w tabeli „Dostępne rodzaje artykułu", znajdującej się pod opisem każdego produktu. Po wybraniu odpowiedniego rodzaju lub rozmiaru produktu należy w kolumnie „Ilość" wpisać odpowiednią liczbę opakowań lub kartonów.

Przykład:

Nazwa Numer artykułu Jednostka Ilość w kartonie
PermaFoam 10x10cm op. 3 Szt. 4094005 1 opakowanie 12


Jedno opakowanie produktu zawiera 3 sztuki PermaFoam 10x10cm. Natomiast w jednym kartonie znajduje się 12 opakowań. Jeśli zamawiamy 1 opakowanie, otrzymamy 3 sztuki produktu, natomiast zamawiając 1 karton otrzymamy 12 opakowań, czyli 36 sztuk produktu PermaFoam 10x10cm.

Po podjęciu decyzji o zamówieniu produktów należy kliknąć przycisk „Dodaj do zamówienia". Następnie zostaniemy przeniesieni na stronę „Koszyk", gdzie zobaczymy listę produktów, które zostały w nim przez nas umieszczone, ich cenę oraz wartość całego zamówienia. Na tym etapie możemy zmienić ilość zamawianych opakowań lub kartonów, wpisując odpowiednie wartości w kolumnie „Ilość" i klikając przycisk „Aktualizuj koszyk". Możemy usunąć wszystkie produkty z koszyka klikając „Opróżnij koszyk" albo kontynuować zamówienie korzystając z wyszukiwarki lub z menu dostępnych produktów.

Po skompletowaniu całego zamówienia należy wybrać sposób przesyłki, zaakceptować regulamin sklepu i zatwierdzić zamówienie klikając przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty". Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail z linkiem, który należy potwierdzić. Dopiero po potwierdzeniu zamówienia, pracownik sklepu internetowego realizuje złożone zamówienie. Jeśli e-mail nie zostanie potwierdzony w ciągu 3 dni, zamówienie zostanie anulowane.

 

 

  • Klienci indywidualni:

 

1. Wyszukiwanie produktów:

Produkty można wyszukać wpisując nazwę lub numer produktu w okno wyszukiwarki lub za pomocą menu, w którym wszystkie dostępne produkty podzielone są na kategorie. Wybierając odpowiednią kategorię rozwija się lista produktów należąca do danej grupy. Klikając na nazwę produktu wyświetli się szczegółowy opis produktu, zdjęcie oraz informacja na temat jego dostępnych rozmiarów i ceny.

2. Składanie zamówienia:

Produkty można zamówić wpisując odpowiednie wartości w tabeli „Dostępne rodzaje artykułu", znajdującej się pod opisem każdego produktu. Po wybraniu odpowiedniego rodzaju lub rozmiaru produktu należy w kolumnie „Ilość" wpisać odpowiednią liczbę opakowań lub kartonów.

Przykład:

Nazwa Numer artykułu Jednostka Ilość w kartonie
PermaFoam 10x10cm op. 3 Szt. 4094005 1 opakowanie 12


Jedno opakowanie produktu zawiera 3 sztuki PermaFoam 10x10cm. Natomiast w jednym kartonie znajduje się 12 opakowań. Jeśli zamawiamy 1 opakowanie, otrzymamy 3 sztuki produktu, natomiast zamawiając 1 karton otrzymamy 12 opakowań, czyli 36 sztuk produktu PermaFoam 10x10cm.

Po podjęciu decyzji o zamówieniu produktów należy kliknąć przycisk „Dodaj do zamówienia". Następnie zostaniemy przeniesieni na stronę „Koszyk", gdzie zobaczymy listę produktów, które zostały w nim przez nas umieszczone, ich cenę oraz wartość całego zamówienia. Na tym etapie możemy zmienić ilość zamawianych opakowań lub kartonów, wpisując odpowiednie wartości w kolumnie „Ilość" i klikając przycisk „Aktualizuj koszyk". Możemy usunąć wszystkie produkty z koszyka klikając „Opróżnij koszyk" albo kontynuować zamówienie korzystając z wyszukiwarki lub z menu dostępnych produktów.

Po skompletowaniu całego zamówienia należy wybrać sposób przesyłki, zaakceptować regulamin sklepu i zatwierdzić zamówienie klikając przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty". Następnie należy podać swoje dane adresowe, potrzebne do wysyłki i kliknąć "Wyslij dane". Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail z linkiem, który należy potwierdzić. Dopiero po potwierdzeniu zamówienia, pracownik sklepu internetowego realizuje złożone zamówienie. Jeśli e-mail nie zostanie potwierdzony w ciągu 3 dni, zamówienie zostanie anulowane.

 

×